دسته بندی : رسانه های اجتماعی

«ابزارها و رویکردهای روابط‌عمومی نوین» مورد بررسی قرار خواهد گرفت

روابط عمومی آنلاین - مقاله «ابزارها و رویکردهای روابط‌عمومی نوین» توسط جواد افتاده در سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد. به گزارش دبیرخانه این همایش، در خلاصه‌ای از این مقاله آمده؛ روابط‌عمومی به  عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی به‌شمار می‌رود. بخشی که وظیفه تولید و ارسال پیام یک کسب‌وکار یا یک....

کارگاه آموزشی «بازاریابی محتوا» برگزار می شود

رویدادها - کارگاه آموزشی «بازاریابی محتوا» ۳۱ فروردین ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. به گزارش رسانه‌های اجتماعی، مدرس این کارگاه جواد افتاده مدیر بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی شاتل موبایل است. محورهای این کارگاه به شرح ذیل است: مقدمه ای بر بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا اکوسیستم بازاریابی محتوا....

وبلاگ، عمیق‌ترین رسانه اجتماعی

وبلاگ نویسی - وبلاگ شروع آشنایی حرفه‌ای من با اینترنت بود. آن زمان که کاربر عادی اینترنت بودمُ وبلاگ (سال ۱۳۸۵) باعث شد که کمی بخوانم و بنویسم. در خواندن حریص باشم و بیشتر بخوانم و کمتر بنویسم‌ و بعدتر باعث شده تا نگارشم بهتر شود. وبلاگ سرآغاز فهم من از رسانه‌های اجتماعی بود،‌....

رسانه‌های جدید، مواجهه یا مقابله؟

رسانه های اجتماعی - به مناسبت ۳۰ ژوئن برابر ۹ تیر روز رسانه‌های اجتماعی؛ رسانه‌های جدید به چالش تازه‌ای برای صاحبان قدرت تبدیل شده است. چالشی که نه تنها دولتمردان ایرانی بلکه اکثر کشورهای درحال توسعه یا پیشرفته را فراگرفته است. زیرا دولتمردان همیشه و در کشورهای گوناگون به دنبال کنترل قدرت، مردم و....

نشست تحلیل نقش شبکه‌های اجتماعی در انتخابات ۹۴ برگزار می‌شود

رویدادها - نشست تخصصی «تحلیل نقش شبکه‌های اجتماعی در انتخابات» با سخنرانی جواد افتاده و جلال سمیعی  با عنوان تلگراف در خیابان‌های انتخابات یکشنبه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) برگزار می‌شود. زمان: یک شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ساعت ۱۷-۱۵ مکان: آمفی تئاتر دانشکده عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر نشست «تحلیل نقش شبکه‌های....

کارگاه بازاریابی مبتنی بر محتوا برگزار می‌شود

رویدادها - کارگاه بازاریابی مبتنی بر محتوا توسط جواد افتاده جمعه ۲۴ مهرماه جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود. این کارگاه در روز دوم همایش بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شود. بازاریابی محتوا، بازاریابی که شامل ایجاد و به اشتراگ‌گذاری محتوای رسانه‌ها و محتوای منتشر شده به منظور جذب و حفظ مشتریان است. این اطلاعات....

کتاب رسانه‌های اجتماعی منتشر شد

رسانه های اجتماعی - کتاب رسانه‌های اجتماعی، نوشته جواد افتاده، با مقدمه‌ای از دکتر هادی خانیکی از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد. به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کتاب رسانه‌های اجتماعی، حاصل کار پژوهشی نویسنده در زمینه ویژگی‌ها و الگوهای رسانه‌های اجتماعی است که در سال ۱۳۹۲، در قالب....

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی در هفته روابط عمومی برگزار می‌شود

روابط عمومی آنلاین - «بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی» عنوان کارگاه آموزشی جواد افتاده از پژوهشگران حوزه روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی است که همزمان با گرامیداشت هفته روابط‌عمومی ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه خواهد شد. به گزارش ماهنامه مدیریت ارتباطات، افتاده در خلاصه مقاله خود آورده است: حضور کسب....

سومین دوره روزنامه‌نگاری موبایل در مشهد برگزار می‌شود

رویدادها - سومین دوره کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری موبایل توسط مرکز آموزش رسانه روزنامه خراسان در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود. به گزارش رسانه‌های اجتماعی، مدرس این کارگاه جواد افتاده، پژوهشگر رسانه‌های نوین است. سرفصل کارگاه آموزشی روزنامه نگاری موبایل   • موبایل؛ گذشته، حال و آینده (ایران و جهان) • موبایل ژورنالیسم؛ چیستی....

کارگاه آموزشی روزنامه‌‌نگاری موبایل در دانشکده خبر دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

روزنامه نگاری سایبر - کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری موبایل روز پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ در دانشکده خبر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود. به گزارش حرفه روابط عمومی،مدرس این کارگاه جواد افتاده، پژوهشگر رسانه‌هایاجتماعی است و حضور در آن صرفا از طریق ثبت نام است. سرفصل کارگاه آموزشی روزنامه نگاری موبایل   • موبایل؛ گذشته، حال و آینده....