شکی نیست تلفنهمراه فضایی بسیار بزرگ برای رسانههای اجتماعی بوجود آورده است. در طول چند سال گذشته، استفاده از اینترنت تا حد بسیاری از وب به سمت گوشیهای هوشمند و تبلتها حرکت کرده است. نیاز روزافزون به شبکههای اجتماعی منجر به انطباق آنها با تلفنهای همراه شده است.
تجربه(آزمون) تلفنهمراه، یک صنعت رهبر در فراهم کردن پلتفرمهایی است که انعطافپذیری بیشتری دارند و شرکتها را قادر میسازد تا تجارب خود را برای مشترکین نظارت، ضبط و بهینه سازی نمایند.
توییتر و فیسبوک با ایجاد رابط کاربری دیداریتر هم بوسیله اپلیکیشنها و هم موبایلوبها برای کاربران امکانات دسترسی بیشتر را فراهم کردهاند. به هرحال بر اساس گزارش جدید نیلسن درباره مصرفکنندگان دیجیتال ایالات متحده، به طور متوسط کاربران موبایلی توییتر از اپلیکیشنهای گوشیهای هوشمند کمی بیش از سه ساعت در ماه استفاده میکنند و درست درنقطه مقابل کاربران کامپیوترهای شخصی قرار دارند که ماهانه ۳۶ دقیقه را در پلتفرمها سپری میکنند. این آمار در فیسبوک از درصد بالاتری برخوردار است بطوریکه متوسط کاربران موبایلی که ازاپلیکیشنهای کوشیهای هوشمند استفاده میکنند تقریبا هشت ساعت در ماه است در مقایسه با کاربران کامپیوترهای شخصی که شش ساعت در ماه را در شبکههای اجتماعی میگذرانند.
طبق آمارهای ایجاد شده، چارت زیر نشان میدهد که چگونه کاربران در حال استفاده از دو شبکه اجتماعی هستند و برای چه مدت؟ حتی اگرکاربران فیسبوک زمان بیشتری را در این پلتفرم سپری کنند، اپلیکیشنهای توییتر گوشیهای هوشمند مسافت طولانیتری در مدت زمان بیشتری پیمودهاند.
منبع: Mashable