بالاخره اینستاگرام تبلیغات خود را فعال کرد و نخستین تبلیغات با عنوان حمایت شده (Sponsored) در آن ظاهر شد. این در حالی است که اینستاگرام از شروع به فعالیت تاکنون هیچ روش درآمدی شفافی نداشت.

تبلیغات در اینستاگرام

به گزارش رسانه‌های اجتماعی، این تبلیغات با دکمه حمایت شده مشخص می‌شوند و شما می‌توانید  از این طریق تفاوت آنها را با پست‌های معمولی متوجه شوید.

اینستاگرام می‌گوید، تبلیغات در ماه‌های آینده برای تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها فعال خواهد شد. این در حالی است که اینستاگرام چندی پیش به ارزش یک میلیارد دلار توسط فیس‌بوک خریداری شد.

اپلیکیشن اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد و بسیار برای مصرف‌کنندگان جذاب و مورد علاقه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات به این صفحه تبلیغات اینستاگرام مراجعه کنید و برخی از این تبلیغات را در ادامه ببنید:

paypal michaelkors lexususawhotels

منبع: ۱ / ۲