تقریبا دوسوم (۶۵ درصد) برندهای با ارزش جهان هم‌اکنون در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند و معمولا همه آنها حداقل هفته‌ای یک عکس در اینستاگرام خود می‌گذارند.

برندها در اینستاگراممرکز تحقیقاتی استیسا (Statista) نموداری را منتشر کرده که در آن نتایج بررسی ۱۰۰ برند معروف جهان را برای داشتن حساب کاربری در اینستاگرام منتشر کرده است.

براساس این نمودار، مقایسه سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ با ۲۰۱۳ می‌توان رشد فعالیت برندهای بزرگ در اینستاگرام را درک کرد.

گفتنی است، اینستاگرام اپلیکیشن موبایلی است که حال تبدیل به یک شبکه اجتماعی عکس و ویدیو تحت موبایل شده است. این اپلیکیشن محبوب ابتدا در سال ۲۰۱۰ در نسخه iOS و بعد اندروید عرضه شده و هم‌اکنون کاربران از طریق وب نیز می‌توانند عکس‌ها و پروفایل‌های ایسنتاگرامی را مشاهده کنند. فیس‌بوک سال گذشته اینستاگرام را به ارزش یک میلیارد دلار خرید و هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد.

منبع: mashable