روز وبلاگستان فارسی (۱۶ شهریور) گذشت و بلاگرهای ایرانی سعی می‌کنند هر سال این روز را به نوعی یادآوری کنند. درباره نقاط ضعف و قوت وبلاگ آن بگویند. وبلاگی که همچنان در عرش است و رسانه‌های اجتماعی آنها را به فرش نبرده است. به همین مناسبت پاورپوینتی درباره بازاریابی رسانه‌های اجتماعی تهیه کردم تا باب این کار در وبلاگستان نیز باز شود.

رسانه های اجتماعی امروز محور توسعه محتوا و ارتباطات در فضای آنلاین به شمار می ‌روند، در بهترین حالت وبلاگ‌ها به عنوان کسب‌وکار می‌بایست در این رسانه‌ها فعالیت کنند. سوال این است که چگونه باید در رسانه‌های اجتماعی فعالیت کرد؟ آیا تنها داشتن صفحه و اکانت کافی است؟ آیا باید هر محتوایی را منتشر کرد؟ چه زمانی منتشر کرد؟ بر چه اساسی منتشر کرد؟ برای پاسخ به این سوال‌ها این پاورپوینت را مطالعه کنید.


در این پاورپوینت درباره چیستی، اهداف و مراحل بازاریابی رسانه‌‌های اجتماعی بحث شده است.