تیم رسانههای اجتماعی با رویکرد و ساختاری جدید در فضای آنلاین و آفلاین همزمان با ششمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال ظاهر میشود که اهداف زیر را در این نمایشگاه دنبال می کند:
۱- ارتباط صمیمی و پویا با مخاطبـان، پژوهشــگران و علاقهمندان حوزه رسـانههای اجتـماعی
۳- ارائه برنامه نشستهای تخصصی پژوهشـگران رسانههای اجتماعی و جذب پژوهشـگران
۴- ارائه دستاوردهای نخستین همایش روز رسانههای اجتماعی و برنامههای همایش دوم
۲- ارائه آخرین پژوهشها و اینفوگرافها در حوزه رسانههای اجتماعی
۵- جذب نیروی متخصص و علاقهمند در حوزه رسانههای اجتماعی
۶- شناسایی و معرفی رسانههای اجتماعی بومی
تیم رسانههای اجتماعی برای دستیابی به این اهداف در نمایشگاه رسانههای دیجیتال برنامههای زیر را اجرا میکند:
۱- برپایی غرفه رسانههای اجتماعی در نمایشگاه رسانههای دیجیتال (مصلی تهران: بخش رسانههای برخط نمایشگاه)
۲- برپایی غرفه پژوهشگران رسانههای اجتماعی ایران (مصلی تهران: بخش رسانه های برخط)
۳- رونمایی از پوسته و لوگوی جدید سایت مبتنی بر مجله تحلیلی – آموزشی
۴- برگزاری کارگاه آموزشی «شبکههای اجتماعی آنلاین؛ انواع، ویژگیها و کاربردها (زمان:۱۵ و ۱۶ مهرماه ساعت ۱۰- ۱۲ صبح / مکان: مصلی تهران – بخش دانش دیجیتال) – با رایزنی انجام گرفته حضور مخاطبان رسانههای اجتماعی در این دو کارگاه رایگان است. برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.
درود بر تو دوست عزیز
جواد جان
پاینده باشی