تیم رسانه‌های اجتماعی با رویکرد و ساختاری جدید در فضای آنلاین و آفلاین همزمان با ششمین نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال ظاهر می‌شود که اهداف زیر را در این نمایشگاه دنبال می کند:

۱-      ارتباط صمیمی و پویا با مخاطبـان، پژوهشــگران و علاقه‌مندان حوزه رسـانه‌های اجتـماعی

۳-      ارائه برنامه نشست‌های تخصصی پژوهشـگران رسانه‌های اجتماعی و جذب پژوهشـگران

۴-      ارائه دستاوردهای نخستین همایش روز رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های همایش دوم

۲-      ارائه آخرین پژوهش‌ها و اینفوگراف‌ها در حوزه رسانه‎های اجتماعی

۵-      جذب نیروی متخصص و علاقه‌مند در حوزه رسانه‌های اجتماعی

۶-      شناسایی و معرفی رسانه‌های اجتماعی بومی

تیم رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به این اهداف در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برنامه‌های زیر را اجرا می‌کند:

۱-      برپایی غرفه رسانه‌های اجتماعی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال (مصلی تهران: بخش رسانه‌های برخط نمایشگاه)

۲-      برپایی غرفه پژوهشگران رسانه‌های اجتماعی ایران (مصلی تهران: بخش رسانه های برخط)

۳-      رونمایی از پوسته و لوگوی جدید سایت مبتنی بر مجله تحلیلی –  آموزشی

۴-      برگزاری کارگاه آموزشی «شبکه‌های اجتماعی آنلاین؛ انواع، ویژگی‌ها و کاربردها (زمان:۱۵ و ۱۶ مهرماه ساعت ۱۰- ۱۲ صبح / مکان: مصلی تهران – بخش دانش دیجیتال) – با رایزنی انجام گرفته حضور مخاطبان رسانه‌های اجتماعی در این دو کارگاه‌ رایگان است. برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.