کارگاه های همایش روز رسانه های اجتماعی به صورت همزمان با همایش در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۱ برگزار می گردد.
سرفصل ها و مدرسان این کارگاه را در لینک های زیر می توانید بررسی کنید.
- کارگاه آموزشی سازمان ۲٫۰ (Enterprise 2.0) مدرس: رضا قربانی، کارشناسی ارشد مدیریت رسانه
- رسانه های اجتماعی و بازاریابی مدرس: ابراهیم اسکندری پور،کارشناسی ارشد مدیریت رسانه
- برندسازی شخصی با رسانه های اجتماعی مدرس: امیر مهرانی، مربی کسب و کار
- روش های تحقیق علمی بر روی شبکه های اجتماعی مجازی مدرس:علی اکبری تبار،دانشجوی دکتری رفاه اجتماعی
متقاضیان می توانند از اینجا نسبت به ثبت نام در کارگاه های آموزشی اقدام کنند.
لازم به ذکر است، برای شرکت کنندگان، گواهی حضور در کارگاه صادر می شود.
با سلام جناب آقای افتاده
انشاله همایش خوبی برگزار شود و بتوانیم از یافته های آن بهره بگیریم.
پیروز باشید
سلام آقای افتاده. مدت هاست مطالب شما را دنبال می کنم. از طریق وبلاگ دکتر احمدنیا با سایت شما آشنا شدم و از طریق شما به وبلاگ ها و سایت های دیگران که با سخاوتمندی فایل ، مقاله ها و ایده هایشان را در اختیار بقیه کاربران می گذارند.
در همایش روز رسانه های اجتماعی شرکت کردم و شما و بقیه دوستانتان را دیدم که چقدر با خوشرویی و باحوصله با شرکت کنندگان برخورد می کردید.خدا قوت.