دومین همایش روز رسانه های اجتماعی

دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان ۹ تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.

از جمله محورهای اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها

· طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی

· فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی

· تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها

· بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی

· استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی

· روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه

· تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی

· راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی

برای شرکت در همایش به بخش ثبت‌نام  مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان و برنامه برگزاری به سایت همایش مراجعه کنید.

گفتنی است، نخستین همایش روز رسانه‌های اجتماعی ۱۰ تیرماه سال گذشته در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد.