طراحی خدمات حلقه گمشده فرآیند توسعه کسب‌وکار است که کمتر به آن پرداخته شده است طراحی خدمات رشته ای است که تلاش می ‏کند تا خدمتی جدید به وجود آورد یا خدمات موجود را بهینه سازد تا برای مشتریان مفید (Useful) قابل استفاده (Usable)، دلخواه (Desirable) و برای سازمان‏ ها کارآمد (Efficient) و کارگر(Effective) و متمایز (Distinctive) باشد.

در همین راستا نخستین دوره‌ی کارگاه «نوآوری خدمات» از سوم تا پنجم مهرماه به همت دوستان در گروه آموزشی پژواک و گروه مانا با متدولوژی «یادگیری فعال» طراحی شده که با مراجعه به سایت sdinnovation.ir می‌توانید در این کارگاه ثبت‌نام نمایید.

Untitled-1
این کارگاه عملی بهانه‌ای‌ست برای به چالش کشیدن مشکلات و نیاز‌ها، دیده شدن نواقصی که در روزمرگی گاه برایمان بی‌تفاوت شده یا به‌ناچار پذیرفته‌‌ایم‌شان، مشکلاتی که حتی شاید از وجودشان هم خبر نداشته باشیم؛ و پس از این آگاهی، فراگیری مهارت و ایجاد نگرش مطلوب برای ارائه‌ی راهکاری پایدار با قابلیت تجاری‌سازی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خدماتی، و با بهره‌گیری از متدولوژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های روز دنیا.

به طور خاص در این دوره‌ی ۳ روزه که ترکیبی هوشمندانه و کاربردی از متدولوژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های طراحی خدمات با مدل سازی کسب‌وکار است، به صورت عملی مفاهیم، مهارت‌ها و نگرش‌های مورد استفاده در فرآیند «تشخیص نیاز مشتری، ایده‌پردازی خلاق،‌طراحی و پیاده‌سازی خدمات، تا ایجاد مدل کسب‌وکار‌» را در مسیر حرفه‌ای و شغلی شخصی‌تان فرا خواهید گرفت.

شرکت در این کارگاه به فعالین حوزه‌ی کسب‌وکار‌های خدماتی، و ایجاد‌کنندگان کسب‌وکار‌های نوین توصیه می‌شود.