طراحی خدمات حلقه گمشده فرآیند توسعه کسبوکار است که کمتر به آن پرداخته شده است طراحی خدمات رشته ای است که تلاش می کند تا خدمتی جدید به وجود آورد یا خدمات موجود را بهینه سازد تا برای مشتریان مفید (Useful) قابل استفاده (Usable)، دلخواه (Desirable) و برای سازمان ها کارآمد (Efficient) و کارگر(Effective) و متمایز (Distinctive) باشد.
در همین راستا نخستین دورهی کارگاه «نوآوری خدمات» از سوم تا پنجم مهرماه به همت دوستان در گروه آموزشی پژواک و گروه مانا با متدولوژی «یادگیری فعال» طراحی شده که با مراجعه به سایت sdinnovation.ir میتوانید در این کارگاه ثبتنام نمایید.
این کارگاه عملی بهانهایست برای به چالش کشیدن مشکلات و نیازها، دیده شدن نواقصی که در روزمرگی گاه برایمان بیتفاوت شده یا بهناچار پذیرفتهایمشان، مشکلاتی که حتی شاید از وجودشان هم خبر نداشته باشیم؛ و پس از این آگاهی، فراگیری مهارت و ایجاد نگرش مطلوب برای ارائهی راهکاری پایدار با قابلیت تجاریسازی برای راهاندازی کسبوکار خدماتی، و با بهرهگیری از متدولوژیها، ابزارها و تکنیکهای روز دنیا.
به طور خاص در این دورهی ۳ روزه که ترکیبی هوشمندانه و کاربردی از متدولوژیها، ابزارها و تکنیکهای طراحی خدمات با مدل سازی کسبوکار است، به صورت عملی مفاهیم، مهارتها و نگرشهای مورد استفاده در فرآیند «تشخیص نیاز مشتری، ایدهپردازی خلاق،طراحی و پیادهسازی خدمات، تا ایجاد مدل کسبوکار» را در مسیر حرفهای و شغلی شخصیتان فرا خواهید گرفت.
شرکت در این کارگاه به فعالین حوزهی کسبوکارهای خدماتی، و ایجادکنندگان کسبوکارهای نوین توصیه میشود.