کارگاه آموزشی «بازاریابی محتوا» ۳۱ فروردین ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش رسانه‌های اجتماعی، مدرس این کارگاه جواد افتاده مدیر بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی شاتل موبایل است.

محورهای این کارگاه به شرح ذیل است:

  • مقدمه ای بر بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا
  • اکوسیستم بازاریابی محتوا
  • مفاهیم محتوا رایتینگ و کپی رایتنگ
  • استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا در رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا در موبایل
  • بازاریابی محتوا در وبلاگ
  • داستان سرایی و بازاریابی محتوا
  • سئو و بازاریابی محتوا
  • ابزارهای بازاریابی محتوا
  • ترندهای بازاریابی محتوا

گفتنی است، کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا از ساعت ۱۰ الی ۱۴ برگزار می شود و در پایان کارگاه مدرک معتبر صادر می گردد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام آنلاین و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند یا با دبیرخانه این دوره به شماره ۸۶۰۱۳۶۵۲ تماس بگیرند.