مقاله کاربرد رسانه های اجتماعی در هدایت افکار عمومی ۲۷ اردیبهشت در نهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ارائه شد.

در این مقاله، کاربردها و راهکارهای رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی بررسی می‌شود و سپس نتایج دو مطالعه موردی درباره کمپین «ما جین می‌پوشیم» و «سربازان ایرانی را آزاد کنید» در شبکه‌های اجتماعی ارائه خواهد شد. در پایان نیز راهکارها و پیشنهادهای عملی برای فعالیت، تدوین کمپین، جهت‌دهی و هدایت افکار عمومی در رسانه‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌‌شود.

سایر فایل‌های پاورپوینت این همایش را از اینجا دانلود کنید و گزارش کامل آن را اینجا بخوانید.