وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی با شعار «محلی برای گفتگو» قالب و لوگوی جدید خود را ۳ آبان ۱۳۹۱ رونمایی کرد.

به گزارش وبنا، لوگوی این سایت از المان گفتگو براساس مفهم نظر (Comment) شکل گرفته که در تمام قسمت های قالب جدید نیز به کار رفته است. ساختار قالب نیز براساس مجله آنلاین تعیین شده است که به شش دسته اصلی شامل رسانه‌های اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی، ارتباطات آنلاین، کسب‌وکار، معرفی و چندرسانه‌ای تقسیم می‌شود.

قالب و لوگوی جدید رسانه‌های اجتماعی در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت که پس از دریافت بازخوردهای و اصلاحات جدید امروز بارگذاری شده است. قرار است به زودی فایل های پاورپوینت، پادکست و پی دی اف در حوزه رسانه‌های اجتماعی به روی این سایت قرار گیرد.

گفتنی است، تیم رسانه‌های اجتماعی با رویکرد اجتماعی از بستر همین رسانه‌ها گردهم آمده است تا در عصر رسانه‌های اجتماعی محلی برای گفت‌وگو فراهم کند. رویکرد اصلی این تیم، انتقال تجربه و علاقه اجتماعی در قاب مطالب علمی و آموزشی است.