سال ۹۰ فردا پایان می‌یابد، با تمام پستی و بلندی‌ها؛ با درس‌هایی برای آینده و نگاهی به گذشته! خیلی گذرا مهمترین پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در ۱۲ماه گذشته بررسی می‌کنیم:

فروردین:

وب، مخاطبان روزنامه ها را بلعید

اردیبهشت:

آسیب‌شناسی وبلاگ نویسی در ایران

خرداد:

گودر یک شبکه اجتماعی است؟

تیر:

گوگل پلاس شبکه اجتماعی نیست؟

مرداد:

گوگل پلاس یک لایه اجتماعی است

شهریور:

مراحل ایجاد شبکه اجتماعی مجازی

مهر:

الزامات پیاده سازی شبکه اجتماعی مجازی

آبان:

ادغام گودر با پلاس در جاده سنگلاخی

آذر:

نظریه شش درجه جدایی چیست؟

دی:

در خیابان یک طرفه نیز به هر دو سمت نگاه کنیم!

بهمن:

پینترست؛ گسترش روابط براساس علاقه مندی های بصری

اسفند:

سازمان ۲٫۰ چیست؟

اما ۹۰ رسانه‌های اجتماعی دربرگیرنده دو اتفاق مهم بود، یک برگزاری نخستین جشن روز رسانه‌های اجتماعی در ایران و از دل آن، دو برگزاری جلسات ماهانه پژوهشگران رسانه‌های اجتماعی ایران بود که امیدوارم با کمک خدا و همیاری دوستان در ۹۱ نیز این رخدادها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.