دومین کنفرانس سالانه رسانههای اجتماعی برای روابط عمومی و ارتباطات سازمانی در دنیای والت دیزنی، طی دو روز و بصورت فشرده از تاریخ ۲ تا ۴ آوریل سال ۲۰۱۴ در شهر در ایالت فلوریدا آمریکا برگزار می شود.
سوشیال مدیا – به منظور تعامل با مشتریان، کارمندان و رسانهها در دنیای دیجیتال و دریافت راهنماییهای جدید از دنیای والت دیزنی توسط روابط عمومیها و رسانههای اجتماعی، دومین کنفرانس سالانه رسانههای اجتماعی برای روابط عمومی و ارتباطات سازمانی در دنیای والت دیزنی، طی دو روز و بصورت فشرده از تاریخ ۲ تا ۴ آوریل سال ۲۰۱۴ در شهر اورلندو در ایالت فلوریدا برگزار خواهد شد که موضوعات زیر از جمله محورهای این کنفرانس میباشند:
کار با فناوری اطلاعات برای اجازه سرمایهگذاری در شبکههای اجتماعی
گره زدن استراتژیهای اجتماعی به طرحهای ارتباطاتی خود و اهداف کسب و کار
اجتناب از نقض قانون کپی رایت در رسانههای اجتماعی
دنیای والت دیزنی روشی منحصر به فرد در الهام بخشی، تخیل و ایده ها درمیان تمام سنین مردم دارد بنابراین چه مکانی بهتر از این تا درمورد استراتژیهای روابط عمومی و رسانههای اجتماعی خود از آن الهام بگیرید؟
ارتباطات راگان مشتاق است تا اعلام نماید که آنها برای دومین بار در کنفرانس سالانه رسانههای اجتماعی برای روابط عمومی و ارتباطات سازمانی، به دنیای والت دیزنی برخواهند گشت.
به جمع بقیه شرکت کنندگان در بزرگترین کنفرانس سالانه رسانههای اجتماعی در شهر اورلاندو بپیوندید. بیش از دهها کارشناس رسانه اجتماعی و روابط عمومی، ایدههای جدید و بهترین تجربیات خود را به اشتراک خواهند گذارد که شما میتوانید از آنها را در شرکت خود مورد استفاده قرار دهید.
در این کنفرانس، ارتباط گران داخلی و خارجی به طور یکسان، ابزارهای جدید و تاکتیکهای قدرتمندی را کشف خواهند نمود که کاربرد رسانههای اجتماعی را آسان میسازد و موانع فنی و اداری که شما را از اهدافتان دور میسازد، کاهش میدهد.
این کنفرانس سه مسیر را برای شما نمایان خواهد ساخت بنابراین شما میتوانید تجربیات کنفرانس خود را بالا ببرید:
ارتباطات داخلی
روابط عمومی، بازاریابی و رسانه های اجتماعی
استراتژیهای پیشرفته رسانههای اجتماعی
منبع: کاوشگران روابطعمومی