امروز تب شبکههای اجتماعی داغ است. شبکههایی که جنبه عمومی و اجتماعی آنها مردم را درگیر خود کرده است. اما سوال این است که سازمانها چطور میتوانند از دستاوردهای شبکههای اجتماعی استفاده کنند؟ اینجاست که بحث شبکههای اجتماعی سازمانی مطرح میشود.
یَمر (Yammer) یک سرویس شبکه اجتماعی سازمانی است که از سال ۲۰۰۸ شکل گرفته است و سال ۲۰۱۲ مایکروسافت آن را خرید و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار کمپانی از جمله دیاچال، یونیسف و غیره استفاده میکنند. ارتباطات خصوصی و حریم خصوصی سازمانی از جمله مهمترین کارکردهای این سرویس شبکه اجتماعی است. برای آشنایی بیشتر با یمر پاورپونت زیر را مشاهده کنید.
پ.ن: این پاورپونت را خانمها فاطمه ترکمانی – نسیم جلیلی و نرگس شاکری برای درس شبکههای اجتماعی مرکز علمی کاربردی واحد ۴۱ تهیه و تنظیم کردهاند.