کارگاه آموزشی بازاریابی اپلیکیشن با تمرکز بر نصب بهینه اپلیکیشن ۵ مهرماه در کارخانه نوآوری برگزار می شود. به گزارش رسانههای اجتماعی، مدرس این کارگاه جواد افتاده، دارنده مدارک گوگل ادز موبایل و یونیورسال اپ از شرکت گوگل است. سرفصلهای این کارگاه به شرح ذیل است: استراتژی و برنامه رسانه برای بازاریابی اپلیکیشنها بهینه سازی محتوا و جستجو برای اپاستورها روابط عمومی و داستانسرایی برای اپلیکیشنها ساخت، رشد و بهینهسازی اپلیکیشنها با فایربیس گوگل شبکههای تبلیغات ایرانی و خارجی برای نصب اپلیکیشن گوگل ادز و نصب اپلیکیشن ایرانی رسانههای اجتماعی….
زندگی بهتر، مفهومی است که انسان خردمند امروزی به دنبال کسب آن است! روز به روز و سختتر کار و تلاش میکند تا زندگی بهتری برای خود و اطرافیانش رقم بزند. یکی از راههای خوب زندگی کردن، درک درست مفهوم زندگی است. به عبارتی، آگاهی شما درباره واقعیات یا اصول زندگی میتواند زندگی راحتتری را برای شما فراهم کند. کتاب و مطالعه شاید اصلیترین ابزار برای کسب آگاهی درباره مفهوم زندگی است و در این باره نیز کتابهای بسیاری نوشته شده است. یکی از جدیدترین این کتابها که در سال….
عادت، اصلیترین رفتار برای شکلگیری شخصیتمان است. بسیاری از مواقع ما با عادتهای خوب و بد خودمان آگاه هستیم و خیلی مواقع نیز آگاهی لازم در این باره نداریم. شاید بتوان عادت خوب را با نگاه به شخصیت دیگران کسب یا طلب کرد. اما واقعیت این است که معلوم نیست واقعا چه عادتی خوب و چه عادتی بد باشد. به راهنما نیاز داریم! کتاب «۷ عادت مردمان موثر» به عادات خوب انسانهای اثرگذار میپردازد. عاداتی که میبایست در محیط کار و خانواده از آنها پیروی کرد. چون عموما نمیدانیم کدام….
حباب استارتاپ دیگر در ایران هم ترکیده است! حبابی که بیشتر از اینکه کاربر و خروجی داشته باشد، محصول بدون بازار دارد! این چالشی است که قرار است در کتاب «راهنمای تولید ناب» به آن پرداخت شود.
فایربیس پلتفرم ساختن، بهبود و توسعه اپلیکیشنهای موبایل و وب است. فایربیس چهار بخش اصلی داری که شامل توسعه (Development)، کیفیت (Quality)، تجزیه و تحلیل (Analytics) و رشد (Growth) است. این مقاله با نگاه بازاریابی، تحلیل و رشد به فایربیس نوشته شده است.
کتاب بازاریابی هکر رشد با زیر عنوان آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات نوشته رایان هالیدی یکی از منابع اصلی این موضوع است. این شیوه نوین بازاریابی میگوید، به جای روشهای قدیمی بازاریابی از ابزارهای قابل آزمایش، ردیابی و مقایسپذیر استفاده کنید.
مقاله «ابزارها و رویکردهای روابطعمومی نوین» توسط جواد افتاده در سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد. به گزارش دبیرخانه این همایش، در خلاصهای از این مقاله آمده؛ روابطعمومی به عنوان یکی از اصلیترین بخشهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی بهشمار میرود. بخشی که وظیفه تولید و ارسال پیام یک کسبوکار یا یک سازمان به مخاطبان یا مشتریان را از طریق رسانهها یا سومشخصها برعهده دارد. وظیفهای که مهمترین بخش برای ایجاد و توسعه هویت و تصویر برند بهشمار میرود. واحد روابطعمومی در کسبوکارهای امروزی جدای از واحد بازاریابی نیست و مرز میان….